Grenaa – Anholt Færgefart søger kontorassistent til kontoret på Anholt
Vi søger en servicemindet person med en administrativ baggrund til vores kontor på Anholt.
Arbejdet består hovedsageligt i ekspedition af passagerer og gods v/færgens afgang/ankomst, betjening af telefon, booking, turistformidling samt andet forfaldende kontorarbejde.
Stillingen er tidsbegrænset fra den 1. april til 30. september 2025 med mulighed for forlængelse.
Vigtige egenskaber:
- Du er fleksibel, serviceminded og løsningsorienteret
- Ansvarsbevidst med god ordenssans
- Sprogkundskaber såsom engelsk og tysk
- Du har administrativ eller anden relevant erfaring indenfor servicesektoren
Anholt ligger 3 timers sejlads fra fastlandet, og grundet afstand samt frekvens af sejladser, er det ikke muligt at pendle til og fra øen. Derfor er det en forudsætning for ansøgere, at de er eller har lyst til at blive bosat på Anholt. Rederiet stiller en passende bolig til rådighed.
Ansættelsesstart: 1. april 2025.
Arbejdstid: gennemsnitlig 37t/ugen i.h.t. vagtplan.
Weekendarbejde og arbejde på søndage-/helligdage må påregnes.
Ansættelsen er i.h.t. overenskomst for kontor og IT-personale
Hvis ovennævnte skulle have din interesse, og du har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte overfartsleder Iben wan på tlf. 28 88 33 33.
Ansøgningsfrist 17. marts 2025.
Skriftlig ansøgning med CV og evt. referencer bedes sendt til:
Grenaa-Anholt Færgefart
Att.: Iben Wan
Færgevej 1
8500 Grenaa
e-mail: iben.wan@stenaline.com
Vi holder samtaler løbende og derfor kan stillingen blive besat inden ansøgningsfristen udløb.